.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در هشت ماهه نخست امسال انجام شد؛
واردات دو هزار و 500 تن دسته جارو به کشور!
شمال نیوز : بر اساس آمار رسمی گمرک کشور در هشت ماهه نخست سال جاری، حدود دو هزار و 500 تن دسته جارو به کشور وارد شده است.....
واردات دو هزار و 500 تن دسته جارو به کشور!

شمال نیوز : بر اساس آمار رسمی گمرک کشور در هشت ماهه نخست سال جاری، حدود دو هزار و 500 تن دسته جارو به کشور وارد شده است.

به گزارش شمال نیوز ، بر اساس آمار رسمی گمرک کشور در هشت ماهه نخست سال جاری، حدود دو هزار و 500 تن دسته جارو به کشور وارد شده است.

ارزش ریالی این حجم از واردات 78 میلیارد و 718 میلیون و 874 هزار و 822 ریال و ارزش دلاری آن یک میلیون و 793 هزار و 602 دلار در آمارها ثبت شده است.

کشورهای چین، اندونزی، اوکراین، ترکیه، امارات متحده عربی، صربستان، روسیه و آذربایجان از جمله کشورهای صادرکننده این کالای وارداتی به ایران بوده اند.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اشرف البلاد 8 بهمن 1396
با سلام . مدتی است در دولت های مختلف جناح های سیاسی برای تخریب همدیگر این واردات به ظاهر عجیب را به رخ هم می کشند . جدا از بازی های سیاسی کافی است سری به بازار بزنید : دسته بیل - دسته جارو - دسته کلنگ وطنی با بدترین کیفیت 2 تا 3 برابر نمونه خارجی و بعضا چینی به فروش می رسد . چرا من مصرف کننده باید تاوان تولید بد و کیفیت نامرغوب تولید کننده داخلی را بدهم ؟ فکر می کنید اگر همین دسته جارو داخل کشور با کیفیت ساخته شود ، وارد کننده می تواند آنرا وارد کند ؟ و با آن رقابت کند ؟ همه چیزمان شده سیاسی !!
مهندس علی 8 بهمن 1396
دمشان گرم ، ما هم به آنها جارو صادر کنیم تا هم آنها ، دسته با جارو داشته باشند و هم ما جاروهای با دسته !
رضا دادمان 8 بهمن 1396
سلام- طوري با اين دس خبرا برخورد مي كنيم كه گوئي وارد كننده بدون استقبال ما مردم از اين نوع كالاها ،اقدام به واردات مي كنه!!! نخير. تا وقتي كه جنس خارجي در زمان خريد برايمان اولويت داشته باشه ،هر روز بر تناژ واردات كالاهايي از اين دس افزوده ميشود.
منظورم اينه كه بجاي تاسف از واردات اين قبيل كالاها تسط وارد كننده اي كه صرفا بدنبال نفع شخصي خودشه ، يكبار عميقاٌ به عدم حمايت خودمان از توليد ملي تاسف بخوريم.
نا شناس 9 بهمن 1396
الان اگه احمدی نژاد بود بیچارش میکردین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.